Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The reason why Slaughterhouse was with Eminem in the forever video !!
#11
damn if they sign to Shady!!!  :o that would be craaaaaaaaaaazy!!!
Reply
#12
i think if this track ever happens crooked will kill everyone else on the track. this will be 1 of his final chances to get big I hope he will not blow it so therefore he will kill everyone else!
Reply
#13
(09-23-2009, 01:03 PM)DALJ link Wrote: [quote author=Oh Genius link=topic=2446.msg261544#msg261544 date=1253725020]
[quote author=Akademic link=topic=2446.msg261533#msg261533 date=1253721984]
I simply refuse to get worked up about this until I hear music!!

This is a good philosophy to have. I still remember how I felt when I genuinely thought B.O.S.S. was coming in 2005...young and naive. lol  Smile
[/quote]

lol 4 years later we know not to trust anything crooked says about his music!
[/quote]


Haha, definitely. If you would've told me back then that it was gonna come out in 2006 instead, I would've been a lil mad. If you would've told me it wouldn't even come out in that decade, I would've spent those five years developing an Ocean's Eleven style break-in to the Treacherous vaults.
Reply
#14
if you take anyone of eminems verses where he tries to go hard I bet you there is a crooked veres (Most Likely More) that is twice as better than it! and crooked looks gay in the video with the black sunglasses wtf!
Reply
#15
its one thing for S.H. to sign to shady, but the real question is will they be able to release an album on shady, because in reality who has other than 50, d12???
Reply
#16
well they had crooked I and they got an album out, so dont doubt it!

imagine crooked i n eminem going bar for bar with multi sylabic words! the wordplay would be amazing!
Reply
#17
(09-23-2009, 11:18 AM)alphabet link Wrote: Shady/Aftermath is where you go if you hate releasing music. Sounds like Crooked's dream label..

LMAO! being that they already released an album, i don't think (if they were 2 ever sign) they would b put on the shelf 2 sit..would be a great thing 2 see
Reply
#18
Damn i just got hard from reading this....pause
Reply
#19
And she a patient in my waiting room
Never pay attention to them rumors and what they assume
And until them girls prove it
I'm the one they never get confused with
Reply
#20
(09-23-2009, 01:14 PM)Oh Genius link Wrote: [quote author=DALJ link=topic=2446.msg261546#msg261546 date=1253725414]
[quote author=Oh Genius link=topic=2446.msg261544#msg261544 date=1253725020]
[quote author=Akademic link=topic=2446.msg261533#msg261533 date=1253721984]
I simply refuse to get worked up about this until I hear music!!

This is a good philosophy to have. I still remember how I felt when I genuinely thought B.O.S.S. was coming in 2005...young and naive. lol  Smile
[/quote]

lol 4 years later we know not to trust anything crooked says about his music!
[/quote]


Haha, definitely. If you would've told me back then that it was gonna come out in 2006 instead, I would've been a lil mad. If you would've told me it wouldn't even come out in that decade, I would've spent those five years developing an Ocean's Eleven style break-in to the Treacherous vaults.
[/quote]

Why you gotta bring that up man?  You know it's still painful for us who were there LOL.....oh, and I'm down for the break in, let's do it hahaha...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)