Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anyone headed to the Joe Budden show? (12/29/09)
#1
Joe's performing tonight and tomorrow night in NY @ S.O.B.'s, anyone headed there?
Reply
#2
Didnt go to the show but i saw some video of it on 2dopeboyz and it looked pretty sick, he performed the intro off the new album, so there was some cool exclusive shit. Wish i could have gone.
Reply
#3
(12-29-2009, 12:09 PM)509 Finest link Wrote:Didnt go to the show but i saw some video of it on 2dopeboyz and it looked pretty sick, he performed the intro off the new album, so there was some cool exclusive shit. Wish i could have gone.

Yeah he's performing again tonight, that's the one I'm going to. Apparently tonight is supposed to be the "big" show, whatever that means. I'm in for a 4 - 5 hour ride, LOL... But it should be worth it.
Reply
#4
The whole trip there and back was 18 hours for us, lol, but definitely worth it. Forgot to bring my camera, so sorry about that, no pictures.

JBTV was in there deep as usual, definitely a good time. Anyone else from the boards come through?
Reply
#5
Obvoiusly didnt go being in England but the show looked amazing, only wish I was there. Some guy uploaded all these on JBTV;

How was it Effex? 18 hours is a long long time, I take it that was including the show and all?

Joe Budden - Anti
http://www.youtube.com/watch?v=26MocR3p8no

Joe Budden - Dear Diary
http://www.youtube.com/watch?v=VjK7W2sSZAk

Joe Budden - Under The Sun
http://www.youtube.com/watch?v=xxwgJ1e7feo

Joe Budden - Broken Wings
http://www.youtube.com/watch?v=Ui9ZoNqWTLQ


Joe Budden - Calm Down/Whatever It Takes
http://www.youtube.com/watch?v=50vww1RWy3I

Joe Budden - Send Him Our Love
http://www.youtube.com/watch?v=c1mOTvHte6Y

Joe Budden - Walk With Me
http://www.youtube.com/watch?v=6Dj4CTkiXcE

Joe Budden - Pray For Me (Killa BH Plays "God")
http://www.youtube.com/watch?v=3wtnIrqFsUE

Joe Budden - Sidetracked
http://www.youtube.com/watch?v=SLdSWU86b4A

Joe Budden - Better Me
http://www.youtube.com/watch?v=tNjpp3eeW9Q

Joe Budden - 5th Gear
http://www.youtube.com/watch?v=rTXUt1hthAo

Joe Budden - Great Escape Intro (Not Pay for Me Pt. II)
http://www.youtube.com/watch?v=ssmVfFM7Hbs
Reply
#6
u already kno Icon was in the building

angela yee was also in attendance (cute chick) alongside jay electronica

good show..was hoping for a big announcement or some of the slaughter family there but it was definitely worth the trip in the cold
Reply
#7
(12-30-2009, 07:13 PM)PublicEnemyNo2 link Wrote:How was it Effex? 18 hours is a long long time, I take it that was including the show and all?

It was a good show, maaad cold outside though. Yeah I rounded it up to 18, but it was pretty damn close. We had to drive in the opposite direction for about an hour to pick up my boy and then back track to NY. So, it was a long ride... I think the whole trip there took about 6 hours. It was definitely worth it.

Icon, where were you at last night? I met a bunch of people, but I was chilling at the bar with the rest of the JBTV heads behind the live stream.
Reply
#8
Man i need to watch all those videos. EFFeX it seems like you had a great time, lucky. haha ive always wanted to go to a JB show. EFFeX where do you live?? Cuz if it only took 6 hours you had to be kinda close. haha
Reply
#9
Shit had no idea he was there, too bad kuz I had fams going to NY the 28 and was staying there till new years day, oh well.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)