Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Million Dollar Story Artwork!
#1
I can remember EFFeX and some other guys created there own artwork for PFWW I was wondering could you lot do the same for Million Dollar Story I just want to see what ya'll can come up with!
Reply
#2
It's funny you say that, I've made one about a month ago, but decided not to post it yet.

I'm going to make another soon though.

BTW: Thanks for the highly misleading thread title!  >Sad
Reply
#3
Lol its gotta be done so people pay attention because I know a people on here are good with photoshop lol!
Reply
#4
Good idea, id like to see what people come up with. Im crap at that sort of thing.
Reply
#5
damn u dal jeezy, got my hopes up aswell!
Reply
#6
(02-08-2010, 04:22 PM)EFFeX link Wrote:BTW: Thanks for the highly misleading thread title!  >Sad

LOL my sentiments exactly
Reply
#7
(02-08-2010, 04:22 PM)EFFeX link Wrote:It's funny you say that, I've made one about a month ago, but decided not to post it yet.

I'm going to make another soon though.

BTW: Thanks for the highly misleading thread title!  >Sad

Hell yeah, i thought the artwork had leaked!!! hahaha damnit!!
Reply
#8
Someone make PFWW robbing the Federal Reserve or something.
Reply
#9
[Image: crookcover.jpg]
Reply
#10
LOOOOOOOOOOOOOOLLLLL
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)