Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crooked I - "Black & Yellow (Hip Hop Weekly: Reloaded 13)"
#1
http://www.thebossboard.com/audio.php?sonid=320

here you go.

Sssut ssuuut!

leave comments...shit sounds crazy!
Reply
#2
i fucking love this song... someone mix it with the wiz version like that 'never been' weekly
Reply
#3
maybe the best to date...

LOL at and you old niggaz dont pick up the phone and call me no more
Reply
#4
Im heated right now haha, im stuck in class for another 2 hours and the comps at my college dont let you have sound. This is like booty city right now! ahhh lol.
Reply
#5
My fav HHWR track by far ! This was dope on every level !! Bumping this everrywhereeee

No matter what track, crook always keeps it 100, startsx off the track by saying "im from a hood where grandparents are 35"
Reply
#6
crooked smashed it again better than the original------mr. dope as usual
ssssssssssssssssut
sssssssssssssssssut
Reply
#7
beat is sic but dont put crooked and wiz together wiz is beat on
Reply
#8
(11-03-2010, 01:54 PM)OttawaCOB link Wrote:My fav HHWR track by far ! This was dope on every level !! Bumping this everrywhereeee

No matter what track, crook always keeps it 100, startsx off the track by saying "im from a hood where grandparents are 35"
hahahahhahaha hell yeah

"i vow to never fuck with you like i married a dyke" lmfao

Reply
#9
after 30 min of this gotta say this is the best in the series.

"I dream 16s homie  I dont need to write
pick up the pen in your session Im just being polite......"


Reply
#10
Omg I ain't even done bangin hot tottie! Or hard in da paint, boardwalk empire/hello! Cant wait to see what comes out of year 2!

Sut Sut
C.O.B
#OKBYE
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)