Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hollowz responds to Joe Budden and Crooked I (Video)
#31
(05-13-2009, 05:19 PM)Si link Wrote: The lack of self-irony is really astonishing. This dude's a clown. He shouldn't EVER speak after this:

http://www.vladtv.com/video/7410/joe-bud...h-hollowz/

LMFAO he actually thought KOCH wanted to sign him, what a dumb fuck.
Reply
#32
thats embarrassing
Reply
#33
I can't believe this clown has a 3 page thread on here LOL!!!!
Reply
#34
(05-21-2009, 12:12 PM)Akademic link Wrote: I can't believe this clown has a 3 page thread on here LOL!!!!

haha thats true
Reply
#35
(05-21-2009, 08:13 PM)ogtripleg87 link Wrote: [quote author=Akademic link=topic=838.msg255614#msg255614 date=1242922336]
I can't believe this clown has a 3 page thread on here LOL!!!!

haha thats true

[/quote]

LMAO, that's why I haven't responded in a while to this thread, but DAMN!

I just contributed again!
Reply
#36
Who's Hollowz again? He's a dodgeball player right..?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)